De KidsErOpUit Camping kreeg volop aandacht in de media. Wat dit voor initiatief is en hoe we zoveel in de media zijn gekomen? Dat vertel ik je hier.

KidsErOpUit Camping

2020 was het jaar van de pandemie. Op vakantie gaan was opeens niet mogelijk. Of alleen (en met restricties) in eigen land of net daarbuiten. Ik kan je vertellen dat het geen fijne tijd was om een reisblog te hebben. Maar ik ben niet voor één gat te vangen. Dus bedacht ik de online KidsErOpUit Camping in de meivakantie van 2020. Met elke dag leuke activiteiten voor gezinnen. Winacties samen met partners. Een live kampvuur via Instagram. De LEGO Campingmaster wedstrijd. Heel veel leuks dus. Zeker voor gezinnen die na een periode van thuisonderwijs wel wat afleiding konden gebruiken.

KidsErOpUit Camping in de media

Ik schreef samen met een collega een persbericht over de KidsErOpUit Camping en stuurde deze naar een mailinglist die ik heb. Maar voordat ik die verstuurde belde ik eerst een journalist die ik ken. Hem bood ik de primeur. Uiteindelijk is er in diverse lokale en landelijke media over de KidsErOpUit Camping geschreven. Voor KidsErOpUit een mooie positieve insteker in een lastige periode. Voor de media kwam dit persbericht precies op het goede moment. Timing is everything!

In de krant aandacht voor de KidsErOpUit Camping.

In de krant aandacht voor de KidsErOpUit Camping.

Online aandacht voor de KidsErOpUit Camping.

Online aandacht voor de KidsErOpUit Camping.